Toimitusehdot

Suostumus henkilötietojesi käsittelyyn

Tekemällä tilauksen hyväksyt henkilötietojesi käyttämisen. Katso tietosuojaseloste tästä

 


1. Asiakastiedot

 Asiakkaan tulee tilauksen yhteydessä ilmoittaa nimi, sähköpostiosoite, toimitusosoite ja puhelinnumero. Asiakastiedot ovat luottamuksellisia, eikä niitä luovuteta kolmansille osapuolille.

 

2. Hinnat ja tuotetiedot

 Tuotteiden hinnat on esitetty tuote-esittelyjen yhteydessä.

Tuotteisiimme sisältyy aina voimassaoleva arvonlisävero. Veroerittely näkyy tilausvahvistuksessa. Hinnaston hinnat eivät sisällä kuljetusta ellei tuotteen tiedoissa toisin mainita.

Toimituskulujen hinnat määräytyvät valitun toimitustavan mukaan.

Hinnat koskevat vain Hintakaari.fi:n kotisivujen kautta ostoskorilla tehtäviä tilauksia.

Kaikki tuote- ja hintatiedot ovat sitoumuksetta ja Hintakaari.fi varaa oikeuden hinnoittelu- ja tuotetietomuutoksiin sekä mahdollisten toimitusvaikeuksien sattuessa kaupan peruuttamiseen myyjän vastuun rajoittuessa enintään kaupan peruuntumiseen ja purkamiseen.

 

3. Toimitustavat, -maksut ja -ajat

Toimitustavat, -ajat ja -maksut ovat voimassa Suomessa.

    Bussipaketti, nouto Matkahuollosta 5,90 euroa

    Lähellä-paketti, nouto lähikaupasta 4,90 euroa

    Jakopaketti, toimitus kotiovelle 13,90 euroa

    SmartPost-pakettiautomaatti 6,90 euroa

    Nouto lähimmästä postista 6,90 euroa

    Postin kotiinkuljetus  15,90 euroa

Tuotteidemme lähetysaika on 1-2 arkipäivää.

Pyrimme aina mahdollisimman pikaiseen toimitukseen.

Olemme asiakkaisiin mahdollisimman pikaisesti yhteydessä sähköpostitse tai puhelimitse, jos havaitsemme toimitusajan kestävän normaalia pidempään.

 

4. Maksutavat

 Hintakaari.fi tarjoaa asiakkailleen seuraavat maksutavat:

 

Klarna Checkout
Meillä voit maksaa helposti ja turvallisesti Klarnalla.

Sinun ei tarvitse maksaa ennen kuin olet vastaanottanut tilauksesi, eikä kirjoittaa kortin numeroa tai salasanaa ostoksia tehdessäsi. Halutessasi voit tietenkin maksaa myös kortilla tai suoraan verkkopankista

 

5. Palautusoikeus ja tuotevaihdot


Tuotteilla on 31 vuorokauden palautusoikeus.

Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja muuttumaton. Lisäksi tuotteen tulee olla ehjässä alkuperäispakkauksessa.
Saat tilauksesi mukana asiakaspalautuslomakkeen, joka tulee olla täytettynä palautuksen mukana.

Palautuksesta tulee ilmoittaa ennakkoon sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@hintakaari.fi tai puhelimitse numeroon 050-401 7501.

Pyydämme palauttamaan tuotteet Matkahuollon / Postin asiakaspalautuksena.

Matkahuollon palautuskoodi on 9532331. Postin palautuskoodi on 651700.

Säilytä matkahuollosta / postista saamasi kuitti!


Samainen palautusoikeus koskee vioittuneita tuotteita tai mikäli olette saaneet muuten virheellisen toimituksen. Toimituskuluja ei tällöin tarvitse maksaa.

Palautuskulut ovat kuitenkin kuluttajan vastuulla siinä tapauksessa, että tuotetta ei voida kuljettaa tavanomaisena postikuljetuksena esimerkiksi sen suuren koon vuoksi.
Myös palautuksesta aiheutuvat välilliset kustannukset ovat kuluttajan vastuulla.


Noutamattomasta tilauksesta perimme kuljetusyhtiön laskuttamat todelliset kuljetuskustannukset sekä käsittelykulut.

Pyydämme ilmoituksessa ystävällisesti ilmoittamaan:
•    Palautuksen syyn (mikäli viottunut tai väärä tuote)
•    Tilaajan tunnistetiedot (nimi / tilausnumero tai lähetenumero)
•    Haluatteko vain palauttaa tuotteen ja saada rahat takaisin tilille / perutetaanko lasku vai toivotteko, että lähetämme vastaavan tuotteen vioittuneen tai väärän tuotteen tilalle.
•    Haluatteko vaihtaa tilalle kokonaan toisen tuotteen.
•    Mikäli tilaus on maksettu verkkomaksuna, pyydämme ilmoittamaan tilinumeron IBAN-muodossa, minne hyvitys suoritetaan palautuksen saavuttua varastoon takaisin.
Tilauksen yhteydessä syntyneitä toimituskustannuksia emme palauta takaisin, koska kaupalle on kertynyt kustannuksia toimituksesta.


6. Reklamaatiot


Kaikki tilaukseen tai toimitukseen liittyvät reklamaatiot pyydämme lähettämään seitsemän (7) vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta osoitteeseen:  asiakaspalvelu@hintakaari.fi tai soittamaan 050-401 7501


7. Tilauksen peruminen


Asiakas voi peruuttaa tilauksensa, mikäli toimitus ei ole tapahtunut kohtuullisessa ajassa. Tilauksen perumisesta tulee ilmoittaa osoitteeseen asiakaspalvelu@hintakaari.fi tai soittamalla 050-401 7501. Normaalisti ilmoitamme asiakkaillemme sähköpostilla tai puhelimitse, jos toimitusaika eroaa luvatusta. Myös Hintakaari.fi pidättää oikeuden tilauksen perumiseen ja palauttaa rahat asiakkaan tilille. Tilauksen peruuttamisesta tulee lähettää kirjallinen pyyntö sähköpostitse asiakaspalveluumme.

 

 

8. Huolto- ja Takuuasiat

Kaikissa myymissämme tuotteissa on kuluttajansuojalain mukainen takuu, ja osassa tuotteita lisäksi erillinen maahantuojan myöntämä takuuaika joka mainitaan tuotekohtaisesti.

Mikäli takuuaikana ilmenee tuotteessa vikaa, on tällöin otettava viipymättä yhteyttä asiakaspalveluumme sopiakseen mahdollisesta takuuhuollosta.

Huolto- ja takuuasioissa pyydämme ottamaan yhteyttä suoraan asiakaspalveluumme.

asiakaspalvelu(a)hintakaari.fi


Tilauksesi mukana tullut lähete/kuitti toimii takuutodistuksena, joka on aina esitettävä huoltoa ja takuuta koskevissa asioissa.

Hintakaari Oy pidättää oikeuden tarkastuttaa takuuaikana ilmenneet tuoteviat maahantuojan valtuuttamalla huoltopisteellä, ja mikäli todetaan selkeä takuun ulkopuolinen vika, tai käyttövirheestä sekä ohjeiden laiminlyömisestä johtuva vika voidaan tällöin asiakkaalta periä aiheutuneet huoltoyhtiön kulut, Hintakaari Oy:n käsittelykulut sekä logistiset kustannukset.

Tuotteelle ilmoitettu valmistajan takuu ei koske ammattikäyttöä.